Prowadzę pełne procesy szkoleniowe oraz warsztatowe zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. Korzystam z metodyki HRD BP – szkoleń efektywnych organizacyjnie.
Jestem certyfikowanym trenerem biznesu z 18-letnim doświadczeniem (>9750 h) w diagnozowaniu, organizowaniu, projektowaniu projektów szkoleniowo-warsztatowych. Specjalizuję się w rozwoju tzw. miękkich komptencji:
- komunikacja interpersonalna
- efektywna komunikacja z klientem
- komunikacja w obsłudze klienta
- praca z tzw. trudnym klientem (choć to nie jest dobry termin, jednak tak często to nazywamy)
- komunikacja w zespołach
- komunikacja perswazyjna
- obrona przed manipulacją
- komunikacja werbalna/niewerbalna,
- techniki prezentacji, wystąpień publicznych
- autoprezentacji
- rozwiązanie konfliktów, zarządzanie konfliktami,
- negocjacje,
- negocjacje sprzedażowe/zakupowe
- techniki obrony ceny,
- budowanie relacji biznesowych,
- mediacje w praktyce,
- zarządzanie sobą w czasie,
- inteligencja emocjonalna
- radzenie sobie ze steresem
- odproność psychiczna / rezyliencja
- techniki kreatywności
- strategia błękitnego oceanu (BOS – Blue Ocean Strategy)
- wdrażanie modeli biznesowych,
- zarządzanie innowacją w organizacji;
w swojej pracy aktywnie wykorzystuje technologie ICT oraz aktywne metody warsztatowe. Prowadzę i/lub wspomagam procesy oraz przygotowania do negocjacji handlowych dla klientów biznesowych.
Realizowałem projekty szkoleniowe m.in. Salesforce, ULMA-C, P4 – Play, PoloMarket, Fox International Channels, Mobilis Group, Grupa Aptek Prima, 37 firm z branży produkcji mleczarskiej.
Unikalną kompetencją jest praktyka zawodowa z pracy w każdym z sektorów gospodarki, którą skutecznie wykorzystuje w pracy dla klientów z sektora: biznesu (korporacje oraz SMP), organizacje pozarządowe (NGO), administracja publiczna oraz samorządowa.
Procesy szkoleniowe nie zawsze są wystarczające dla wzmocnienia komptencji Twojego zespołu i ogranizacji. Wiem to nie tylko pracując jako trener. Pracuję jako ekspert ds. szkoleń i współpracy – pracując z ponad 70 osobowym zespołem doradców ZMP – gdzie najlepiej na codzień poznajemy, że efektywny rozwój organizacji dla których pracujemy i którym doradzamy wymaga nie tylko szkoleń, ale też innych form wsparcia efektywności. Jest to:
- facylitacja – zaplanowany proces pracy z zespołem mający na celu zamiast uczenia członków zespołu – wykorzystania ich wiedzy i zasobów w rozwiązaniu określonych problemów i wyzwań przed jakimi staje ogranizacja.
- coaching – metoda pracy pogłębiająca zazwyczaj obszary poruszane na szkoleniach, stanowi również sprawdzoną formułę łączącą szkolenie z generowaniem rozwiązań w oparciu o posiadane już doświadczenie:
- coaching indywidualny – praca z poszczególnymi osobami – szczególnie jest pomocna na etapie zmiany mentalnych strategii, gdzie wysyłanie uczestnika/czki na kolejne szkolenie nie skutkuje oczekiwaną zmianą postaw i zachowań.
- coaching zespołowy – formuła pracy z zespołem – sprawdza się jako kontynuacja i pogłębienie poznanej wiedzy w celu lepszego wygenerowania specyficznych rozwiązań w oparciu o wiedzę ze szkoleń oraz własnej praktyki uczestników – wynikiem jest lepsze rozumienie zadań, wygenerowanie wspólnych rozwiązań, które często intergują wiedzę poszczególnych osób.
- mediacje – specyficzna forma wsparcia organizacji i zespołów w sytuacjach konfliktowych
- diagnoza i doradztwo – szersza formułą wsparcia obejmująca różne obszary pracy ogranizacji – od analiz procesów organizacyjnych (często okazuje się, że szkolenie nie koniecznie musi być rozwiązaniem dostrzeganych problemów w efektywności) aż po narzędzia rozwoju talentów w organiazcji (talent developer).
Podejście
Kluczowe w pracy rozwojowej jest łączenie podejścia systemowego spojrzenia na człowieka w ogranizacji, samą organizację i zespół. Do tego dobra precyzyjna komunikacji oraz emaptia.
Specjalizacja
Szkolenia i wartsztaty z obszarów:
- Komunikacja
- Negocjacje
- Rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie czasem
- Kompetencje menedżerskie
- Rezyliencja
Szkolenia
Facylitacja